Červená řepa, jóga a sníh – jak prospějí v třeskutých mrazech?

  30.01.2017, 14:27 -
Když vládnou kruté mrazy, musíme si chránit zdraví. Jde to mnoha způsoby, nyní je třeba vybrat ty, které zaberou okamžitě a současně na dlouhou dobu. Naučte se efektně posílit imunitní systém, jde to v pohodlí domova i trochu bláznivě venku.

Jídlo plné vitamínů
V zimě jezte potraviny bohaté na vitamíny, ty jsou pro imunitu velice důležité. Už vám ovoce leze krkem? Vsaďte na červenou řepu, kromě vitamínů obsahuje i cenné minerální látky. Navíc ji můžete zpracovat hned několika způsoby. Dá se jíst syrová, sterilovaná, v salátu, pečená a je výborným doplňkem smoothie nápojů. Zde jsou hned 2 tipy na zpracování červené řepy. Nejvíce vitamínů získáte, když budete konzumovat ovoce a zeleninu v syrovém stavu.



Cvičením k silnějšímu tělu i harmonii
Vaše tělo musí být silné, aby dobře zvládalo všechny nástrahy zimy. Najděte si sport, který vás bude bavit, a pravidelně cvičte alespoň dvakrát týdně po dobu 30 minut. Skvělá je jóga, při té se tělo protáhne, posílí a současně prohřeje. Například na youtube.com najdete desítky video lekcí i pro začátečníky. Výborné je také posilování či cvičení aerobiku. Další inspiraci najdete v rubrice sport oblíbeného magazínu o zdraví Fittyn.cz.



Bláznivě s vysokým efektem
Nejspolehlivěji odolá vysokým mrazům organismus, který se pravidelně otužuje. A počasí venku k tomu krásně nahrává. Odhodlejte se k tomu, že každý den alespoň na 1 minutu vyjdete ven pouze v tričku s krátkým rukávem a v kraťasech. Můžete se proběhnout či krátce projít. Musíte překonat strach a zimu, ale pokud vydržíte, efekt bude ten, že se vaše tělo posílí a nachlazení, chřipka a jiné nemoci vás prostě nedostanou.

Tento článek vznikl ve spolupráci s online magazínem www.fittyn.cz. Doporučujeme ho číst každý den. Nabízí cenné rady z oblasti sportu, lifestyle, hubnutí a zdravé výživy.
 

Mohlo by vás zajímat





Copyright © Fitime.cz 2018. Jakékoliv užívání obsahu je bez písemného souhlasu Fitime.cz zakázáno!
Redakce | reklama