Jak zhubnout po porodu? Pohodou!

  20.04.2017, 16:40 -

Každá jsme jiná

Příroda to zařídila moc dobře. Originalita každé z nás zajišťuje, že na každou ženu čeká ten pravý protějšek a svou odlišností zvyšujeme svou vlastní atraktivitu. Jenže stejně tak je to i s odlišností v tom, kolik která během těhotenství přibereme a jak se s váhou po porodu popasujeme. Některá těhotná má sotva bříško, druhá přibere i 30 kilo. Po porodu pak jedna čerstvá maminka odchází z porodnice s váhou nižší než před početím, zatímco ta druhá si vláčí své nedobrovolné závaží s sebou domů i se zadržovanou vodou navíc.

Existuje zaručený recept?

Asi tušíte, ale určitě nechcete slyšet odpověď. Bohužel, je to tak, žádný zaručený, stoprocentní, jako přes kopírák fungující trik, jak se zbavit těhotenských kil neexistuje. Ať vám reklamy slibují hory doly, žádný zaručený bezpracný fígl prostě neexistuje. Alespoň ne takový, po kterém si nezhuntujete tělo a nepoznáte po čase sílu jojo efektu. Kdyby ano, všechny by jsme byly štíhlé jako proutek. Každá z nás je zkrátka jiná, a funguje na ni něco jiného. Co však zaručeně funguje na všechny čerstvé maminky je pohoda.

S pohodou a pár triky společně proti nechtěným kilogramům

  1. Pohoda je důležitá zejména po porodu. Už tak s vámi cloumají hormony, emoce a proč to zhoršovat ještě stresy z toho, že nemáte po porodu figuru jako sousedka od vedle. Nechte zkrátka věci plynout.
  2. Kojení je dvojitý zázrak. Nejen, že dáváte svému uzlíčku štěstí to nejlepší možné na světě, i vy se díky kojení budete cítit potřebná, žádaná a důležitá. Navíc vám kojení zcela jistě pomůže s pohybem ručičky na váze směrem doleva.
  3. Pestrá,zdravá a vyvážená strava. Určitě vám teď právě hlavou běží „blablablabla“. Ano, všude se to stokrát omílá, je to neoblíbené a nudné, ale je to prostě tak. A všimněte si slovíčka pestrá. Pestrá znamená i sem tam nějaký ten prohřešek :). Záleží jen na tom, jak věci uchopíte do vlastních rukou…
  4. Přirozený pohyb. V době šestinedělí se ani jiný, než přirozený pohyb nedoporučuje. Proč se mučit v posilovně, když stačí dvakrát denně vyrazit s miminkem na procházku, vyčistit hlavu, protáhnout svaly a třeba si dát kus vycházky svižným tempem.
  5. Sportování s maminky a s kočárky. V posledních letech se s podobnými aktivitami doslova roztrhl pytel, a tak určitě nějaké společné procházky, bruslení s kočárky či strollering najdete i ve vašem městě. Nejen, že se zase protáhnete, zpevníte ochablé partie, ale ve společnosti ostatních maminek proberete aktuální problémy a přijdete na jiné myšlenky i na fakt, že na tom jsou všechny maminky stejně…
  6. Odborník i jídlo pod drobnohledem. Pokud jste opravdu ze své postavy nešťastná a více jak půl roku po porodu nevidíte žádné zlepšení, netrapte se a vyrazte k odborníkovi. Najděte si zkušeného specialistu a sice za nemalý peníz, ale pod dohledem, spolu s ním svá kila pošlete do patřičných míst. Vyzkoušet můžete i speciální výživové trendy jako krabičkové diety, kterými si rozhodně na rozdíl od předražených preparátů nemůžete ublížit.
  7. Nebuďte na to sama. Svěřte se kamarádce, mamince a třeba i partnerovi. Co vy víte, nakonec zjistíte, že se mu jako boubelka líbíte o kus víc :)

Mohlo by vás zajímat





Copyright © Fitime.cz 2018. Jakékoliv užívání obsahu je bez písemného souhlasu Fitime.cz zakázáno!
Redakce | reklama