Léto a sport - léto je v plném proudu tak proč z něj nevytěžit maximum?

  20.04.2017, 16:40 -

Plavání

Plavání rozhodně patří k létu. Ať už jedete k moři nebo k přírodnímu koupališti – je to jedno, praktikovat jej lze všude.
Díky plavání si procvičíte záda, ramena a i nohy dostanou zabrat. Pokud budete plavat kolem půl hodiny a více, atakujete i vaše tukové zásoby.
U koupaliště se můžete nejen skvěle bavit, ale také zároveň udělat něco pro své tělo.

Běhání

Běhání také patří mezi oblíbené letní sporty. Ovšem když jsou parná léta, zdá se to velmi náročné. Proto je lepší běhat večer nebo brzy ráno, kdy je počasí příjemnější.
Běhání je krásná letní aktivita, kterou spalujete podkožní tuk a zpevňujete celou postavu (především nohy). Alespoň půl hodiny běhu, klidným tempem. Nezapomínejte na dostatek tekutin – to samozřejmě platí i u ostatních sportů.

Volejbal

Plážový (beach) volejbal je zábavnou sportovní aktivitou. Plážový volejbal je fyzicky náročnou činností, jestli nejste zvyklí moc sportovat raději si před volejbalem zahřejte svaly.
Díky volejbalu budete v dobré kondici a zabrat dostanou nohy, ruce, ramena a celá horní polovina těla.

Tenis nebo squash

Skvělá varianta pro ty, kteří nemusí sporty venku a dávají přednost krytým a klimatizovaným prostorům. Pro tyto případy je ideální tenis (nebo squash).
Druhý den po squashi možná trochu pocítíte bolest nohou i rukou. Díky tomu nezapomenete co jste dělali předchozí den.

Sportovních aktivit je v létě hodně

Neseďte doma! Každý si určitě najde nějakou aktivitu, která ho bude bavit. Možností je nepřeberné množství. Jako další například – kolečkové brusle, jízda na kole (cykloturistika), horolezectví.
Není lepší kombinace zábavy a formování těla. Spálíte přebytečné množství tuků, zpevníte tělo, které potom bude mnohem atraktivnější a krásnější. Stačí si jen najít ten pravý sport a začít formovat postavu.

Na co nesmíme zapomínat

V létě si musíme hlídat dostatečný přísun tekutin. V horkém letním počasí naše tělo spotřebovává vodu mnohem rychleji, obzvlášť při fyzické aktivitě.
Dobré je pít minerální vody či jiné neslazené limonády. Snažte se vyhýbat těm, které obsahují velké množství cukru.
Pro podporu spalování tuků můžete vyzkoušet doplňky výživy obsahující L-Karnitin.

Mohlo by vás zajímat





Copyright © Fitime.cz 2018. Jakékoliv užívání obsahu je bez písemného souhlasu Fitime.cz zakázáno!
Redakce | reklama